Vážení zákazníci, 25.6.-10.7.2021 bude e-shop mimo provoz kvůli dovolené. Z toho důvodu již nyní NELZE některé produkty VLOŽIT DO KOŠÍKU. Skladové produkty je možné objednat do 24.6. Děkujeme za pochopení.

Reklamace a vrácení zboží

Vážení zákazníci, níže najdete stručný návod, jak postupovat, pokud potřebujete vrátit nějaký produkt či uplatnit právo z vadného plnění.

 

Adresa pro zasílání

Chovatelské potřeby
Cyrilometodějské náměstí 251/3
779 00 Olomouc
 
 
 
 

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

Produkt bez známek používání zašlete v krabici na naši adresu, přiložte dokument, na kterém bude číslo objednávky, číslo vašeho účtu, datum a podpis.

Je nutné přiložit i případné dárky, které byly dodány jako bonus k výrobku. V případě, že vracíte celou objednávku, tak je potřeba zaslat zpět i volitelný dárek, který se vztahoval k celému nákupu.

Také nás o vrácení produktu informujte e-mailem na info@svetkocicek.cz

 

Reklamace - uplatnění práva z vadného plnění

Produkt zašlete zabalen v krabici na naši adresu, přiložte dokument, na kterém bude číslo objednávky, podrobný popis závady, číslo vašeho účtu, datum a podpis (nebo vyplňte formulář pro uplatnění reklamace, který jste obdrželi spolu s potvrzením objednávky). Můžete nás také kontaktovat, abychom zajistili svoz balíčku.

Uschovejte doklad od přepravní služby.

Také nás o zaslání produktu informujte e-mailem na info@svetkocicek.cz - někdy dokážeme vyřešit problém na dálku, zejména u fontánek.