Reklamace a vrácení zboží

Vážení zákazníci, níže najdete stručný návod, jak postupovat, pokud potřebujete vrátit nějaký produkt či uplatnit právo z vadného plnění.

 

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

Produkt bez známek používání zašlete na naši adresu, přiložte dokument, na kterém bude číslo objednávky, číslo vašeho účtu, datum a podpis.

Jestliže vracíte kompletní objednávku, je nutné přiložit i případné dárky, které se vztahovaly k produktům či celé objednávce.

Také nás o vrácení produktu informujte e-mailem na info@svetkocicek.cz

 

Reklamace - uplatnění práva z vadného plnění

Produkt zašlete na naši adresu, přiložte dokument, na kterém bude číslo objednávky, podrobný popis závady, číslo vašeho účtu, datum a podpis (nebo vyplňte formulář pro uplatnění reklamace, který jste obdrželi spolu s potvrzením objednávky).

Uschovejte doklad od přepravní služby.

Také nás o zaslání produktu informujte e-mailem na info@svetkocicek.cz - někdy dokážeme vyřešit problém na dálku, zejména u fontánek.

 

Adresa pro zasílání

Chovatelské potřeby
Cyrilometodějské náměstí 251/3
779 00 Olomouc