Reklamace a vrácení zboží
Vážení zákazníci, níže najdete stručný návod, jak postupovat, pokud potřebujete vrátit nějaký produkt či uplatnit právo z vadného plnění.
Adresa pro zasílání (prosíme, nezasílejte do vlastních rukou)
Vrácení zboží ve 14denní lhůtě
Produkt bez známek používání zašlete v krabici na naši běžnou adresu (najdete ji ve formuláři níže), přiložte dokument, na kterém bude číslo objednávky, číslo vašeho účtu, datum a podpis.
Je nutné přiložit i případné dárky, které byly dodány jako bonus k výrobku. V případě, že vracíte celou objednávku, tak je potřeba zaslat zpět i volitelný dárek, který se vztahoval k celému nákupu.
Také nás o vrácení produktu informujte e-mailem na info@svetkocicek.cz
Ke stažení: Formulář pro odstoupení od Smlouvy
Reklamace - uplatnění práva z vadného plnění
Produkt zašlete zabalen v krabici na naši běžnou adresu (najdete ji ve formuláři níže), přiložte dokument, na kterém bude číslo objednávky, podrobný popis závady, číslo vašeho účtu, datum a podpis (nebo vyplňte formulář pro uplatnění reklamace, který jste obdrželi spolu s potvrzením objednávky). Můžete nás také kontaktovat, abychom zajistili svoz balíčku pomocí pošty.
- Uschovejte doklad od přepravní služby.
- Také nás o zaslání produktu informujte e-mailem na info@svetkocicek.cz - někdy dokážeme vyřešit problém na dálku, zejména u fontánek.
- Ke stažení: Formulář pro reklamaci