Nejčastější dotazy

Vážení zákazníci, zde se dozvíte odpovědi na dotazy, které se často opakují.

 

1) Máte skladem to co chci koupit? Pokud ne, jak dlouho bude trvat dodání?

U každého produktu je uvedena dodací lhůta. Produkty, které se fyzicky nachází v našem skladu (výdejně), jsou označeny "Skladem" a v závorce je pak uveden i počet kusů. Některé produkty mohou být "Nedostupné" nebo může být jejich dodací lhůta "Na dotaz". Na takovýto produkt je velmi vhodné před odesláním objednávky zaslat dotaz na naši e-mailovou adresu info@svetkocicek.cz a zjistit, jestli bude možné výrobek dodat v dohledné době.

2) Kolik bude stát poštovné?

Odpověď se dozvíte v oddělení "Doprava a platba", kde se dozvíte cenu za přepravu a cenu za zvolený způsob platby - tyto dvě položky je nutné sečíst. Balné neúčtujeme a také nikdy dodatečně nezvyšujeme cenu poštovného (některé obchody zvyšují cenu poštovného, pokud zjistí, že nemohou zabalit objednávku do jednoho balíku). Jiný případ nastane, pokud si něco přiobjednáte a tím se významně zvýší hmotnost objednávky (o změně však budete informováni) nebo pokud se rozhodnete pro postupné zasílání částí objednávky.

3) Dorazí mi objednávka kompletní, nebo budou balíky přicházet postupně?

Objednávku zasíláme vždy kompletní. Výjimkou jsou pouze případy, kdy se ze závažného důvodu na částečném odeslání dohodneme se zákazníkem. Nemůže se tedy stát, že byste obdrželi pouze část objednávky, aniž byste o tom dopředu nevěděli.

4) Může se stát, že z mé objednávky bez mého vědomí vyřadíte některé produkty?

Tento zvyk si přisvojilo vysoké procento obchodů, zřejmě z nevědomosti, že objednávka je pro obě strany závazná. Bez vašeho souhlasu objednávky neměníme. Výjimkou je případ, kdy je pro vás důležitý určitý produkt z objednávky a dáte nám dopředu vědět, že smíme v případě delší dodací lhůty vyřadit ty méně důležité produkty.

5) Jakou adresu (nebo adresy) mám uvádět?

Uvádějte, prosím, pouze doručovací adresu, na které se nejpravděpodobněji budete nacházet při doručování balíku. V případě, že si objednávku necháte doručit Českou poštou a nemáte možnost si objednávku nechat doručit do práce, uveďte adresu domů nebo si zvolte službu "Balík na poštu". Dodatečná změna adresy je možná při doručování pomocí přepravní služby In Time a samozřejmě i v případě domlouvání rozvozu naším vozem.

6) Jak zjistím, jestli jsem už odeslal/a elektronickou objednávku?

K vytvoření objednávky je nutné projít 4 kroky objednávky. Odeslání objednávky si ověříte ve své e-mailové schránce. Pokud Vám nedorazil potvrzující e-mail s rekapitulací objednávky (což může trvat několik minut), rozhodně nás kontaktujte.

7) Nepřišlo mi na e-mail potvrzení objednávky, nemám od vás žádnou zprávu. Co teď?

Častým problémem je plná schránka. Také je možné, že se zprávy od nás mohou dostat do složky SPAM. Nejčastěji však bývá v objednávce špatně uvedená e-mailová adresa. Zkontrolujte prosím postupně všechny možnosti a pokud ve své schránce nenaleznete žádnou zprávu od nás, kontaktujte nás.

8) Mám u vás objednávku a chtěl bych do ní ještě něco přidat. Jak to mám nejlépe udělat?

Doobjednávky nám prosím zasílejte e-mailovou zprávou na info@svetkocicek.cz; uveďte kód produktu a požadovaný počet (při telefonickém doobjednávání si prosím místo kódů připravte názvy produktů a jejich ceny). Počítejte ale prosím s prodloužením dodací lhůty (dle doobjednávaného produktu). Změny nejsou možné u objednávek, které již byly vyexpedovány (v e-mailové schránce najdete informaci o tom, že zásilka byla odeslána).

9) Proč mám problém se zobrazením stránek vašeho obchodu?

Často probíhá ke změnám a aktualizacím na našem e-shopu. Problémy se zobrazením mohou způsobovat prohlížeče s nastavením na uchovávání starých dat (pamatují si např. strukturu navštívených stránek z minulosti). Pro správné zobrazení našich stránek doporučujeme vymazání starých dat (cookies). To provedete stisknutím těchto tlačítek (všechna najednou): "Ctrl" + "Shift" + "Delete". V zobrazeném okně si zaškrtněte vymazání "Cookies", zvolte časové období vymazání "Vše" nebo "Od počátku věků" a stiskněte tlačítko "Vymazat". Chvíli počkejte a restartujte prohlížeč (vypněte prohlížeč a znovu ho zapněte). Prohlížečem máme na mysli např. Internet Explorer, Mozilla Firefox nebo Google Chrome.

10) Můžu u vás koupit i produkt, který jsem nenašel ve vaší nabídce?

Jestliže máte zájem o něco, co není v našem e-shopu, pošlete nám na e-mail odkaz na dané zboží (nebo např. výrobní číslo produktu). Pokud jsme schopni pro vás produkt zajistit, sdělíme vám také ihned cenu a informaci o dodací lhůtě. Ve většině případů je takový produkt bezodkladně přidán do sortimentu. Z toho, co jsme schopni dodat mimo produkty v naší nabídce, uvádíme např.: veškeré produkty od dodavatelů Trixie, Rebeldog, Canino Import, Staz, Hurtta a spousty dalších. Stačí zaslat dotaz a my co nejdříve odpovíme. Co nedodáváme: veterinární krmiva.

Před nákupem byste ještě měli vědět, že některé produkty vyžadují montáž, jedná se zejména o škrabadla, fontány, přepravky nebo toalety. Pokud je montáž složitější, je přiložen návod, takže není třeba se této skutečnosti obávat. Pokud byste měli problém s montáží, kontaktujte nás.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.